Sunday 3 February 2013

Pantas

Ermmm sedar xsedar da masuk bulan Februari da pada tahun 2013..Pantas betul masa berlalu kan...Macam2 yang saya pelajari pada tahun ni..hihihi...ini semua poyoooo!!!....Tahun ni adalah tahun utk mengecapi kejayaan yang da lama sy impikan...caiyok2..u can do it....:)

Memang benar nak berjaya bukan mudah...Kita kene melalui liku2 kehidupan yg perit sebelum kita hidup senang kan...ermm moga2 saya tabah and kuat dalam menghadapi ujian dariNya...:) Pada masa kita mengejar cita2, jgn la lupa pd ibu bapa yg berada di kampung kerana mereka lah kita ada di dunia ni...love u so much papa n mama....Moga2 sy sempat membalas jasa mereka n sy akan berusaha dan terus berusaha utk mengecapi sebuah kejayaan...Ya Allah, permudahkan lah urusan hambaMu ni ya Allah...

Hidup org bekerja ni mmg penatkan lebih2 lagi bila duduk jauh dr keluarga...makan minum mmg xterjaga la...yg tau kene g keje setiap hari..kene siapkan apa yg patut...Lg satu bila da masuk alam pekerjaan, sume benda da xingat da...cthnyer rancangan yg kita selalu tgk kita xkan dpt mengikuti dari satu episod ke episod lain..huhuhu...nak tgk kat tonton pun xlalu da...punya la hidup bekerja smpi xingat sekeliling...berita pe ntah lg..lg la xtengok n xsempat pun nak baca...huhuhuhu

Inilah cabaran dan dugaan yg saya perlu hadapi kelak...mcm mana kudrat ayah membesarkan anak2nya saya juga akan melaluinya...moga2 saya dapat membalas jasa papa dan mama saya....Ok lah, xleh lama2 kat blog ni, nanti keje lain terbengkalai...hihihi

Ok kengkawan,saya mau mengundur diri..byk lg keje yg xsiap lg ni..hihi..Assalamualaikum...:)


No comments:

Post a Comment