Sunday 27 January 2013

Wedding 2013

Assalamualaikum sebagai pembuka bicara utk post kali ni...hihi xtau nak citer pasal pe so sy citer la pasal benda2 yg penah saya lalui selama 27 hari di bulan Januari 2013 ni...kepada yg rajin sgt membaca blog ni sy ucapkan terima kasih la byk2 sbb sanggup baca dr awl smpi akhir...hihihi...

Pada 20 hb Jan 2013, berlangsungnya majlis kawan baik saya iaitu Siti Noor bte Wahab...Saya jumpe dia ni pun masa Training SL1M selama 8 bulan yg lalu...Dgn menghadirkan diri ke training mcm ni sy byk la berjumpa dgn ramai kawan...Utk penempatan pertama di MMU, saya sebilik ngan Siti Mariyah ni...Tp bila pindah ke AKCR Melaka,sy sebilik ngan si pengantin baru ni la...hihihi...Bgs jgk management wat penukaran roommate, sbbnyer kita leh kenal dgn ramai org lg...kan..kan..kan..hihi

Saya xtau camner sy leh terbaik sgt dgn Siti Noor ni smpi benda2 yang saya pernah lalui sebelum ni pun dia tau...Kira kitrg ni mcm da lama kenal la padahal br 2 bulan kenal..kihkihkih...Kami terpisah semasa menjalankan On Job Training kat TM...Bangunan yg berbeza n jarang jumpa tp kami still contact melalui wassap or viber...dia lah yg rajin dgr citer2 saya ni..hihihi...tp skrg bila dia da berkahwin dia kene la fokus pd husband dia...ye dak...hihihi...

Majlis dia ni memang meriah giler la...Terkaget sekejap masa mula2 menjejakkan kaki utk masuk ke dewan ni...Mjls punya la grand n pengantinnya pun cantik...Da jadi isteri org da sahabat saya sorang ni...nanti sy bubuh gambar dia kahwin ek...hihi...tgk kawan da kahwin tetibe rasa nak kahwin jgk...hahaha...tp tu la masalah calonnyer xdok...masih belum ketemu jodoh saya ngak...hihihi...Sape xnak kahwin kan...sume org nak rasa di hargai antara satu sama lain...mgkn sesetengah yg takut pd komitmen bila berkahwin tu yg x kahwin2 lg (agaknyer la...)...hihi


Ha ni la gambar mjls perkahwinan datin siti noor ni ngan husbandnyer..hihihi...Noor,doakan saya ketemu jodoh pulak yer...hihii..Semoga awk berbahagia selalu!!...Thanks 4 being my frenzz....:)

p/s: Kepada kengkawan SL1M TM yg lain, saya pun bergumbira mengenali kamu sumerrr...perkara yg plg indah dlm dunia adalah "PERTEMUAN"...:)
Friends 4 ever ya!!!!!





2 comments:

  1. Alooo...so sweet :) Rindu la dkt awak. Persahabatan kita takkan pernah erputus sampai bila-bila tau!! Happy jugak dapat kenal ngn awak. Sy pun doakan awk dpt jodoh yang baik dan menamatkan zaman bujang selepas ini. Miss u badly. Saya tunggu awak whatsapp sy k.. :)

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah saya akan wassap awk k...cume skrg ni bz ckt...hihihi

    ReplyDelete