Saturday 20 December 2014

Keperitan Hidup

Assalamualaikum semua..lama da sy xupdate blog ni..sunyi je kan..al maklum la bz la katakan..hihi..kali ni sy nak berkongsi mengenai pengalaman kerja sy sepanjang 2014..Pertama sekali, sy ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada ibu bapa saya dan keluarga saya yg selalu support sy utk belajar berdikari...

Sedar x sedar dekat 2 tahun saya bekerja di SME Factors Sdn Bhd..macam2 pengalaman yg saya perolehi sepanjang sy berkhidmat di sana..alhamdulillah sampai sekarang rezeki saya di sana..Tahun 2014 byk pengalaman dan ilmu yg saya dapat..mana taknya xsampai beberapa bulan asyik tuko2 department je..hihihi..seronok tp stress ckt la sbb kene bljr bnda baru kan..nak kene handle itu la..ini la...biasa la tu lumrah kan..

Paling perit kat sana adalah saat2 memindahkan barang..mana taknye baru je pindah kat opis lama xsmpi berapa minggu da kene pindah blk..huhuhu..Sy lbh suka duk opis lama coz transportation sng berbanding kat tmpt baru ni..huhu agak susah utk dptkan transportation lebih2 lg bila balik dlm kul 8.30 and ke atas..nazak woo nak dpt bus..huhu apa nak buat mcm ni la nak cari sesuap nasi utk diri sndri dan keluarga..

Alhamdulillah...tahun depan kami sekeluarga terpilih untuk menunaikan haji (2015)...sy bersyukur sgt2 kerana dpt pergi satu keluarga and sekarang ni sy kene berusaha utk kumpulkan duit utk sy dan keluarga dpt pergi menunaikan hj pd tahun hadapan.

Sampai di sini sahaja coretan sy mlm ni..penat duk cuci data yg xpernah2 cukup utk mereka yg memerlukan data..hihihi..sebelum tu, sy nak ucap terima kasih kpd majikan sy yg telah memberi peluang kpd sy utk terus berjaya dan berjaya pd masa hadapan..byk dugaan dan cabaran utk terus berjaya..thanks kwn2 bg support kat sy..nyaris2 nak surrender bile da xtahan dgn pressure..huhu

Jumpa di coretan lain..insyaAllah...:)




No comments:

Post a Comment