Thursday 13 September 2012

Untuk Dia


Salam sumerrr..selamat pagi..semoga korang ceria2 selalu yer...kali ni sy tidak byk menulis pasal isi hati saya, cukuplah sekadar lirik lagu yg sy akan paste kan di bwh ni nyanyian oleh Shila Amzah..suka dgr and tgk video clip dia..tiap2 mlm sblm tdo saya akan view video ni berulang2 kali..memang kene la ngan kehidupan saya skrg..huhu..sbb tu suka dgr hr2...Ermm k lah saya xtau nak merepek apa lg pepagi ni, korang baca je la yerkkk..nak video or mp3 korang google la sendiri eh..hhihi..


Lirik Lagu Shila Amzah – Déjà Vu ( OST Aku, Kau & Dia )


Aku bukan lemah tanpa cinta
Hanya tidak mampu sendiri tanpanya
Biarkan aku menangis kerna derita

Dia hadir mengubatkan rindu
Mengajarkan aku erti cinta
Namun semua tidak seindah ku sangka


( Chorus )
Dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang kudambakan
Namun semua hanya tinggal mimpi
Terpisahnya cinta

Aku harus melupakannya
Aku harus memadam rasa
Namun hati tidak pernah mampu
Melepas kau pergi

( Ulang chorus )

Setelah sedar dari mimpi
Harus ku terus hidup tanpamu
Kini ku pasrah segalanya
Tentang cinta

Lagu : Sharon Paul
Lirik : Imillya Irwani


No comments:

Post a Comment